Lansează un microcurs și transformă-ți pasiunea în business

Te-ai gândit că bagajul tău de cunoștințe poate fi chiar punctul de pornire al unui business? Cei mai mulți speakeri celebri, invitați la marile conferințe sau la show-urile de seară cu vedete, au pornit de la dorința de a-i învăța pe alții ceva ce ei știau.

Unii, chiar înainte de a ajunge trainer, coach, instructor sau alt tip de specialist, au început să împărtășească experiențe și cunoștințe publicului. Alții abia după ce au obținut certificările oficiale.

Indiferent de cale, au ajuns să fie recunoscuți, ascultați, urmați de o comunitate numeroasă, ceea ce le-a adus venituri. Pasiunea lor a devenit business.

Astăzi, când toată lumea petrece mai multe ore pe internet decât dormind, nevoia de a învăța ceva, de a deprinde o abilitate sau de a afla o informație, a devenit unul din principalele motive pentru care deschidem telefonul, tableta sau laptopul. Și atunci, de ce să nu fii tu expertul capabil să susțină un microcurs pe care, în timp, să-l transformi în business?

Ce este un microcurs

Atenția omului care-și petrece viața dând clic și slide pe ecranele telefoanelor sau ale altor device-uri este mereu distrasă. Un studiu realizat de Microsoft arată că atenția omului a ajuns la 8 secunde, chiar sub cea a celebrului peștișor de acvariu, carasul auriu, a cărui atenție este de 9 secunde. Iar ăsta părea un lider greu detronabil!

Iată, așadar, un motiv pentru care microcursurile au un enorm succes în lume. Sunt scurte, concise și relevante, ținând cont de durată & format.

Un microcurs este un model e-learning, adică microlearning, durează între 2-5 minute și este conceput să ofere un rezultat specific în procesul de învățare.  Atenție, microcursul nu este un curs mai mare secvențializat. Cu alte cuvinte, nu e unul spart în bucăți, episoade, fragmente! Fiecare microcurs are takeaways, idei clare și practice, lecții învățate.

Avantajele unui microcurs în online

  • Poate fi urmărit de oriunde, de pe telefon, tabletă sau laptop.

  • Este scurt și la obiect. Oferă cursanților satisfacția că au aflat ceva nou și util.

  • Pentru a-l porni, nu ai nevoie de certificări. Faptul că ești autodidact poate fi un avantaj.

  • Nu ești condiționat de un orar, dar mai ales de munca și costurile organizării unui curs în spațiul fizic. Mai ales dacă restricțiile pandemiei sunt în vigoare.

  • Publicul îl poate urmări când dorește sau când poate. Nu trebuie să-și facă timp special pentru asta.

  • Publicul poate fi de oriunde. Dacă înțelege limba, granițele dispar.

  • Este un tip de educație nonformală, complementară celei instituționalizate.

  • Este, totodată și o educație informală (bazată pe experiențe, idei aplicate). Oamenii reacționează mai bine la învățarea nonformală și informală, tocmai de aceea trendul este de a le aduce chiar în spațiul educației instituționalizate, formale, deoarece sunt interdependente.

Cum pornești un microcurs

Găsește ceva la care te pricepi și îți place să faci. Confucius spunea că dacă îți place ceea ce faci, nu vei munci niciodată.

Dacă ai deja o comunitate care-ți dă LIKE postărilor tale despre ce știi, ce faci, ce experiențe povestești, poate ar fi cazul să te gândești la un podcast.

Dacă ești deja un trainer, coach, instructor sau consultant, microcursul poate să devină un business profitabil.  Amaze este un bun start pe drumul tău de a deveni lider.

Amaze este un studio modular cu 3 avantaje:
 Designul spațiului – o combinație între interbelic și modern – plus locația centrală
 Full service (de la pre- la postproducție, content, marketing și branding)
 Prețul este rezonabil (ținând cont că targetează și freelanceri, nu doar companii).

Vino să te conectezi cu lumea! Împărtășește-ți experiența și transformă-ți pasiunea în business!

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Conectați-vă cu datele de autentificare

Ați uitat datele dvs.?